fredag 22 augusti 2008

Dress for Success


Om nu inte föregående helgs KM var speciellt framgångsrikt för mig. I alla fall inte på hål 15 - 17 så kanske nästa år en helt annan kläd-approach skulle göra susen.

Jag blev speciellt glad idag när jag hittad golfnickers.com och såg deras rika utbud av knickers, knickers combos och annat textilt tillbehör till en klassisk golf-look.

Nu är jag rejält sugen att beställa en knickers combo innehållande knickers, matchande skjorta, strumpor och keps. Kronan på verket skulle sedan vara att beställa en Bobby Jones driver designad Jesse Ortiz.

Allt detta skulle vara som hand i handske till min nyss förvärvade bärbag från Piel Leather.

Så egentligen berodde de tre bedrövligt spelade golfhålen vid årets KM, Värnamo Golfklubb, klass H55 på att jag hade fel prylar.

1 kommentar:

Unknown sa...

Saknas bara ett par golfrutiga strumpor till den outfiten. Säljer dem golfstrumpor också? Jag har köpt på https://www.strumpbudet.se men dem har inte så många olika golfstrumpor.