lördag 4 augusti 2007

Fullt ut och helt en seger

Så här näst sista dagen på semestern utmanade jag ödet genom att försöka trava runt 18 hål utan golfbil. Min Kardiomyopati och fötter som för 3 år sedan blev förstörda av felaktig medicinering har gjort att jag som mest lyckats gå 9 hål utan golfbil. Vinterns styrketräning och testcyklande i bankens träningslokal har gjort att jag fått tillbaka "flåset" men jag har känt mig tveksam till hur mina fötter skulle klara en hel rond.
För ett tag sedan köpte jag ett par Stuburt Helium Pro golfskor och jag kan nu konstatera att efter dagens 18:hålare att de är de bästa golfskor jag ägt under mina 43: års golfsäsonger.
Stabila skor, bra läst och high tech så det bara skriker om det. Och är du golfspelare så åk omedelbart och köp ett par. Du kommer aldrig att ångra dig. Möjligtvis kommer du, om säg 5 säsonger sisådär, att ångra att du inte köpte hela lagret!
Dagens 18:hålare var i sig en seger om än resultatet var mediokert 41 + 46 = 87. Om man har eller har haft långvariga problem med värkande fötter förstår man innebörden av denna seger fullt ut och helt.
Vill du veta mer om ultimat komfort för golfande fötter kolla då in via denna länk: http://www.stuburt.com/product.helium_pro.htm

Inga kommentarer: